A weboldalunk cookie-kat használ az oldal fejlesztése és a felhasználói élmény minél magasabb szintű biztosítása céljából. Kattintson az "Elfogadom" gombra, vagy folytassa tovább a böngészést az oldalon, anélkül, hogy módosítaná beállításait és ezzel egyúttal elfogadja, hogy a WinCity használhatja a cookie-kat.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel, házhozszállítás, PickPackPont vagy FoxPost), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz vagy Simple Online bankkártyás/átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik munkanapokon.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét a rendelésszámra hivatkozva.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van személyes átvétel esetén készpénzes, előre utalásos és bankkártyás fizetésre. Futárszolgálattal történő házhoz szállítás esetén lehetőség van készpénzes vagy bankkártyás fizetésre bruttó 500.000 Ft-ig, míg GLS csomagponton történő átvétel esetén kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség 500.000 Ft-ig. Utóbbi esetekben a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének vagy a csomagponton. Továbbiakban a FoxPost csomagautomatás rendelés esetén az automatánál csak bankkártyás fizetési lehetőség van, de előre utalással vagy Simple Online bankkártyával/utalással is kiegyenlítheti.Valamint MPL által végzett házhoz szállítás vagy csomagpontos kézbesítés esetén csak előre utalásos vagy Simple Online bankkártyával történő fizetést tudunk biztosítani.

Szállítás

Szállítást végző cég: GLS Csomag-Logisztika Kft., FoxPost Zrt., Magyar Posta Logisztika Kft, Pannon XP Kft.


Kiszállítási idő: Raktáron lévő termék esetén 2-4 munkanapon belül kiszállításra kerül. Ha kért mennyiség nincs raktáron vagy nem raktáron lévő termék esetén a beszerzés 1-4 hét is lehet. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.


Szállítási díjak:

GLS csomagpont/csomagautomata - Értékhatártól függetlenül, de csomag méret és súly alapján előrefizetés esetén bruttó 990 Ft, utánvétellel bruttó 1.400 Ft.

GLS házhozszállítás - Értékhatártól függetlenül, de csomag méret és súly alapján előrefizetés esetén bruttó 2.100 Ft, utánvétellel bruttó 2.800 Ft.

FOXPOST csomagautomata - Előrefizetés esetén egységesen bruttó 1.200 Ft.

PXP házhozszállítás normál méretű csomag - Értékhatártól függetlenül, de csomag méret és súly alapján előrefizetés esetén bruttó 1.800 Ft, utánvétellel bruttó 2.100 Ft.

PXP házhozszállítás nagy méretű csomag - Értékhatártól függetlenül, de csomag méret és súly alapján előrefizetés esetén bruttó 4.000 Ft, utánvétellel bruttó 4.600 Ft.

MPL házhozszállítás csomag - Értékhatártól függetlenül, de csomag méret és súly alapján előrefizetés esetén 10kg-ig bruttó 1990 Ft, 10-20 kg között bruttó 2.990 Ft, 20-40kg között bruttó 5.990 Ft.

MPL Csomagautomata/Posta Pont/Postán maradó - Előrefizetés esetén egységesen bruttó 990 Ft.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!